Search

Krupljani i Krupljanke danas unapređuju svoja znanja iz marketinga i prodaje

Posao vrijedi koliko vrijedi i čovjek koji ga radi – učesnici YEP inkubatora poslovnih ideja u Bosanskoj Krupi danas uče o trikovima prodaje i marketinga, kanalima distribucije, gerila marketingu, izradi sponzorisane objave na Facebooku i još mnogo toga.

Posebnost metodologije koju je Fondacija Impakt razvila za potrebe ovog programa je u činjenici da su pažljivo raspoređene teme na način da učesnici sukcesivno ispunjavaju poslovni plan i model, tako da će na kraju obuke imati konkretne rezultate, pored dodatnih znanja, informacija, druženja i pozitivne atmosfere koju nastojimo održati na svakom terminu obuke. Do kraja ovog mjeseca preduzetnička obuka će se finalizirati, a učesnici će do tada biti pripremljeni za tzv. “pitch” poslovnih ideja pred komisijom koja će nadalje odlučiti koji poslovni planovi dobijaju finansijsku podršku.

“Novo normalno” koje podrazumijeva poštivanje preporuka i smjernica kriznih štabova postaje svakodnevnica tako da se i učesnici veoma brzo adaptiraju na nove okolnosti, te se nastoji i uz održavanje fizičke distance i nošenje maske ipak postići interaktivni pristup i osigurati umrežavanje koje je za preduzetnike veoma važno. Obuka je veoma intenzivna te podrazumijeva učešće na 6 termina obuka, te aktivnostima između svakog modula pri čemu podršku pružaju treneri, a krajnji rezultat obuke je kvalitetno izrađen poslovni plan.

Druge objave u kategoriji