YEP nastavlja jačanje kapaciteta javnih službi za zapošljavanje u oblasti upravljanja informacijama. Danas, 18.09.2015, je u formi webinara održana druga sesija obuke o tehničkim aspektima upravljanja informacionim sistemom za Zavod za zapošljavanje Republike Srpske. Cilj obuke je uspostava efikasnog IT sistema unutar službi za zapošljavanje kao podrške osnovnim funkcijama i mandatu ovih institucija, kako bi se što je moguće veći dio resursa institucija efikasno posvetio ključnim elementima mandata: savjetodavnim aktivnostima i posredovanju u zapošljavanju.
Odabranim načinom obuke – online komunikacija – demonstrirana je mogućnost jednostavnog prenosa znanja sa različitih lokacija. Predavač, m. Sc. Adel Handžić, dipl. Ing. IT, sa lokacije u Mostaru demonstrirao je načine održavanja i monitoringa stanja sistema, učesnicima obuke na njihovim lokacijama na Palama i u Sarajevu. Očekivani rezultat obuke je dugoročno stabilniji i bolje organizovan informacioni sistem Zavoda za zapošljavanje RS te time dostupnije informacije o različitim aspektima djelovanja ove institucije.
YEP planira da se obuke u javnim službama za zapošljavanje defnišu na osnovu profila potrebnih kompetencija osoblja, te da se njihov dio održava u formi webinara, kao što se to desilo i ovaj put. Na taj se vrši obuka za rješavanje konkretnih problema na radnom mjestu, smanjuje se potrebno vrijeme i troškovi za izvođenje obuke.