Jučer (7/9/2016) je održan sastanak između menadžmenta Službe za zapošljavanje TK i rukovodioca Projekta zapošljavanja mladih YEP, na temu izgradnje i opremanje Biroa Banovići, educiranja zaposlenika Službe te grafičkih standarda koji propisuje vizuelni identitet Službe za zapošljavanje. U proteklom periodu uz podršku Vlade Švicarske, pripremljeno je Uputstvo za rad opštinskih biroa koje propisuje novi model rada sa klijentima, poput obaveznog učešća svih novoprijavljenih nezaposlenih osoba u informativnim seminarima, te pravo na individualno i grupno savjetovanje za nezaposlene koji aktivno traže posao.
Podršku u procesu reforme menadžment Službe TK je pružio usvajanjem Uputstva za rad, te implementacijom nove sistematizacije radnih mjesta pri kojoj su razdvojene evidentičarske i savjetodavne funkcije, ali je neophodno ulagati u ljudske potencijale, kako bi savjetodavci mogli kvalitetno usmjeravati i savjetovati nezaposlene. Važno je istaći da je menadžment usvojio i Kompetencijski okvir za ključne poslovne procese i standarde kvalitete i da se na osnovu istog izvodi trenutna obuka u Tuzli, a nastavit će se u narednom periodu uz miks grupnih obuka to indvidualnih (koučing) u kojem će direktnu ulogu imati stručnjaci Projekta YEP.
Prvi biro koji je infrastrukturom zadovoljio preduslove za novi model rada je Biro Gradačac, a trenutno su u toku radovi u Biroima Banovići i Tuzla. Svečano otvaranje Biroa Banovići je planirano početkom narednog mjeseca.