Search

YEP priča o uspjehu: Ulaganje u ljudske resurse nije trošak nego dugoročna investicija

U svijetu borbe za opstanak na tržištu i postizanje postavljenih ciljeva, menadžment se mora osloniti na svoj najveći potencijal, a to su ljudski resursi pomoću kojih se može izgraditi tržišna konkurentnost.

Ova konkurentnost nije vezana samo za komercijalno tržište i postizanje određenih finansijskih ciljeva, već je također bitna i za javni sektor sa kojim Projekat zapošljavanja mladih YEP sarađuje.  Fokus na razvoj ljudskih potencijala također podržava i Vlada Švicarske koja u okviru Projekta zapošljavanja mladih YEP podstiče ulaganje u ljudske resurse u javnim službama za zapošljavanje, svjesni obima problema sa kojima se svakodnevno uposlenici ovih ustanova nose. Također je bitno napomenuti da i menadžmenti svih javnih službi za zapošljavanje sve više prepoznaju potrebu za stalnom edukacijom uposlenika, s toga redovno podržavaju i aktivno učestvuju na edukacijama koje organizuje Projekat zapošljavanja mladih YEP, a u skladu sa kompetencijskim okvirom koji je zajedno sa YEP-om razvijen.

Da istniski vjeruje u ono što promoviše Projekat zapošljavanja mladih (YEP) to i dokazuje na sopstvenom primjeru. Naime, svi članovi našeg tima imaju individualne planove razvoja, podržava se njihov nastavak studija, a redovno im omogućavamo da pohađaju razne obuke sa ciljem da nakon istih efikasnije i kvalitetnije mogu obavljati svoj posao i na taj način doprinjeti unapređenju projektnih aktivnosti.

Tako je gđa Maja Zirojević-Bužo, referent za finansije, prošle godine prošla neophodne edukacije za rad u aplikaciji za vođenje i kontrolu finansijskih izvještaja. Cijelokupno poslovanje projekta je uspješno prenešeno u novu aplikaciju koja omogućava dodatnu kontrolu unosa i izradu izvještaja u svakom datom trenutku. Prošle sedmice posjetila je centralu GOPA Consultants grupacije u Njemačkoj kako bi doprinjela izradi finansijskog izvještaja kao i predstavila preporuke za unapređenje aplikacije na osnovu stečenog praktičnog iskustva iz prethodnog perioda. Kvalitetna povratna informacija i definisanje potreba od osoblja koje redovno koristi aplikaciju i prateće usluge, se pokazalo jako vrijednim resursom za dalji razvoj i unapređenje funkcija ove vrste alata.

Menadžeri ljudskih resursa u velikim korporacijama smatraju da trošak edukacija koje osoblje pohađa nije trošak nego dugoročna investicija, jer samo spreman i zadovoljan uposlenik može adekvatno odgovoriti postavljenim ciljevima i unaprijediti funkcionisanje organizacije; svi se oslanjaju na osoblje jer strategije mogu biti dobre ili loše ovisno kako je osoblje sprovodi.

 

 

 

 

 

Druge objave u kategoriji