Search

Ekonomsko osnaživanje žena kroz kampanju H4 Her

H4 her je kampanja pokrenuta sa ciljem jačanja i pružanja podrške svim ženama u svim sferama života, te suprostavljanja nametnutim standardima i okvirima ponašanja. Kampanju je kreirala  dizajnerica Hana Sirćo, koja je ujedno i jedna od preduzetnica YEP Inkubatora poslovnih ideja. 

Primarna platforma realizacije kampanje i širenja podrške svim ženama je instagram, a oficijelni hashtag koji će pratiti kampanju glasi: #herlifeherchoice

Majice se mogu kupiti direktno u radnji, a uskoro će biti dostupne i putem web stranice. Sam brend (H Fashion Design) je pokrenuo ovu kampanju još prošle godine u cilju podrške, jačanja i pružanja podrške svim ženama, zato se putem društvenih mreža ističu priče uspješnih žena i njihove poruke.

“Majice se mogu kupiti u radnji i uskoro putem web stranice. Kroz kampanju ujedno ističu se priče uspješnih žena, te njihove poruke. H Fashion Design je pokrenuo ovu kampanju u cilju jačanja, pružanja podrške, te osnaživanja žena, što je ujedno i sama misija brenda”, naglasila je Hana. 

Pažnju javnosti Hana je privukla je 2015. godine nakon što je dizajnirala posebnu i nagrađenu kolekciju za osobe s invaliditetom. Nakon toga je na sebe skrenula pažnju učešćem na Serbia Fashion Weeku i Milano Fashion Weeku.

Kampanju je podržao Projekat zapošljavanja mladih (YEP), uz podršku Vlade Švicarske, a sva sredstva prikupljena od prodaje majica #herlifeherchoice idu za Sigurnu kuću, te poslovno usavršavanje i ekonomsko osnaživanje žena. 

Druge objave u kategoriji