Search

“Istražite neistraženo!” to je ovom mladom poduzetniku uspjelo

MOSTAR, 24.9.2013.godine

Mnogo je dijelova biznisa gdje još nitko nije zakoračio. Poznati britanski milijarder Richard Branson davno je mladima poručio: “Istražite neistraženo!” Upravo su to riječi koje su potaknule i Zorana Drmaća, koji se još školuje na fakultetu VERN u Zagrebu, gdje studira DL (distance learning).
Zoran je jedan od rijetkih u BiH koji se može pohvaliti da je u vrijeme ekonomske krize i visoke stope nezaposlenih, posebice mladih, uspio učiniti pravi poslovni potez. Ovaj mladi IT poduzetnik je pokrenuo vlastiti biznis te u kratkom vremenu uspio zaokupiti pozornost velikih bh. tvrtki.

B2B imenik

Pokrenuo je poslovni B2B (business to business) imenik, koji je integriran u poslovni portal Promotor.ba, a koji ima za cilj sistematizirati poslovne informacije u BiH. Cilj mu je okupiti sve tvrtke iz BiH na jednom mjestu, a ta bi stranica bila za njih središnje mjesto gdje će svakodnevno ažurirati svoje informacije. Tu bi, između ostalog, radile svoju B2B platformu, mogućnost koju do sada nisu imali nigdje. Iz sata u sat zahtjeva i poslovnih profila stiže sve više.
– Nevjerojatno smo iznenađeni kako su bh. tvrtke prihvatile naš projekt i zaista dobivamo sjajne komentare, rekao nam je Drmać. Objašnjava kako je njegov kreativni poslovni portal počeo djelovati prije godinu dana i vrlo se brzo nametnuo kao najčitaniji u BiH. Za razliku od drugih, ovaj portal animira njegove posjetitelje da se preispitaju kako bi bili proaktivni. Kaže da portalu nije cilj informiranje, već da se u ovim vremenima, koja nisu laka ni u svijetu, a kamoli u BiH, potakne da se radi nešto po pitanju mladih i cjelokupnog biznisa u zemlji.

Još ideja

Drmać naglašava kako ima još mnogo ideja, no malo je vremena da ih sve realizira. Ideje, tvrdi, uvijek postoje, ali za njih treba skupiti dovoljno hrabrosti. Hrabrost će, kaže, pratiti hrabre i one koji žele nešto poduzeti. Po njegovim uputama, naša bi država trebala napraviti jasnu strategiju kako bi mlade ljude motivirala, pa čak i od temelja, početka školovanja.
– Tržište rada je neosnovano i nije namijenjeno tekućem stanju zemlje. Strategija bi trebala biti temeljena na iskustvima susjednih država. Ne moramo ići u zapadnu Europu, dovoljan je primjer susjedna Hrvatska ili Srbija, gdje ima mnoštvo mladih ljudi, a koji su napravili velike iskorake sa svojim projektima. Ipak, postoji i veliki broj mladih ljudi iz BiH sa sjajnim karijerama izvan zemlje. To je dovoljan dokaz stanja u zemlji, država se mora početi moderno ponašati prema mladima, zaključio je Drmać.

Piše: Marija Šagolj

(Dnevni list)

Druge objave u kategoriji