Search

JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U YEP INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA CAZIN

Na osnovu člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine, broj: 49/06 i 51/09), člana 10. i člana 25. Statutarne Odluke („Službene novine grada Cazina“, broj: 1/17), člana 119. Statuta općine Cazin („Službene novine općine Cazin“, broj: 13/10) i člana 15. Pravilnika o kriterijima, načinu i postupku raspodjele sredstava iz Budžeta grada Cazina u svrhu subvencioniranja i mjera poticaja privatnim preduzećima i poduzetnicima u cilju sanacije posljedica u privredi uzrokovanih pandemijom koronavirusa (bolesti covid-19) i razvoja privrede broj: 01/GN-15-7061/20 i broj: 01/GN-15-7061-5/20, a u vezi sa Ugovorom broj 01/GN-15-8337/2020 između Investicijske fondacije IMPAKT i grada Cazina, Gradonačelnik raspisuje

JAVNI POZIV

za učešće u YEP inkubatoru poslovnih ideja

  1. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmetni Javni poziv raspisuje se u svrhu prijava za učešće u programu razvoja preduzetništva YEP inkubator poslovnih ideja 2020, a realizuje se na osnovu potpisanog ugovora između Investicijske fondacije IMPAKT i grada Cazina.

Javni poziv je predviđen Pravilnikom izrađenim u skladu sa Strategijom razvoja grada Cazina za period 2011.-2020. godina kojom je predviđena Mjera 1.1.1.3.„Subvencioniranje pokretanja malih biznisa“.

2. CILJ/SVRHA POTICAJE

Cilj ovog Javnog poziva dodjele sredstava poticaja je podrška potencijalnim preduzetnicima za otpočinjanje samostalnog poslovanja na području grada Cazina kroz razvoj preduzetničkih znanja i vještina, te osnivanje novih privrednih subjekata kao i podrška očuvanju i razvoju postojećih privrednih subjekata na području grada Cazina, podrška razvoju socijalnog preduzetništva i podsticanje zapošljavanja.

3.       OČEKIVANI REZULTATI

  • Održana preduzetnička obuka u trajanju od 6 dana fokusirana na razvoj poslovnog plana te jačanje preduzetničkih vještina
  • Dodijeljeno 5 grantova u vidu bespovratne finansijske podrške u iznosu do 5.000 KM za najbolje pozitivno ocijenjene poslovne ideje
  • Pružena stručna i mentorska podšrka u daljem rastu i razvoju za 5 podržanih biznisa u skladu sa procijenjenim potrebama .

4.       CILJNI KORISNICI

U ciljne korisnike poticaja spadaju zaposleni i nezaposleni građani Cazina i privredni subjekti, koji su:

  • nezaposleni građani (osobe do 35 godina starosti u trenutku objave Javnog poziva) koji imaju poslovnu ideju za samozapošljavanje i koji su zainteresirani za pokretanje vlastitog biznisa,
  • zaposleni građani (osobe do 35 godina starosti u trenutku objave Javnog poziva) koji bi željeli da pokrenu vlastiti biznis,
  • privredni subjekti osnovani u toku 2020. godine gdje su vlasnici osobe do 35 godina u trenutku objave javnog poziva.

5.       UVJETI SUDJELOVANJA NA JAVNOM POZIVU KOJE APLIKANT MORA ZADOVOLJITI

a. Za već postojeće privredne subjekte:

  • da je privredni subjekat registrovan nakon 01.01.2020.godine
  • da ima sjedište u gradu Cazinu,
  • da je vlasnik osoba starosti do 35 godina u trenutku objave javnog poziva
  • da osnivač/vlasnik ima prijavljeno prebivalište u gradu Cazinu,
  • da je osnivač/vlasnik državljanin BiH,

b. Za nezaposlene i zaposlene građane koji žele pokrenuti novi biznis-start up:

  • da je aplikant nezaposleno lice ili zaposleno lice koje želi pokrenuti vlastiti biznis,
  • da je aplikant osoba starosti do 35 godinau trenutku objave javnog poziva,
  • da aplikant ima prijavljeno prebivalište u gradu Cazinu,
  • da je aplikant državljanin BiH,
  • da je predmet aplikacije osnivanje poslovne djelatnosti u gradu Cazinu

U Programu ne mogu učestvovati zaposlenici Javnih službi za zapošljavanje kao ni uposlenici gradskog organa uprave kao niti članovi njihovih užih porodica, niti korisnici koji su podržani kroz Program YEP inkubator poslovnih ideja 2018/2019.godine. Provjera navedenog će se vršiti prilikom odabira kandidata.

6.       IZNOS PREDVIĐENIH POTICAJNIH SREDSTAVA I NAMJENA

Ukupan iznos sredstava granta iznosi do 25.000,00 KM (slovima: dvadesetpethiljada KM) i usmjeren je na:

  • troškove registracije
  • kupovina nove opreme,
  • kupovina trajnih obrtnih sredstava (do maksimalno 20% u strukturi ukupnih ulaganja)
  • dogradnja ili rekonstrukcije poslovnog ili proizvodnog prostora koji je ili u vlasništvu aplikanta ili postoji dugoročni ugovor o najmu kojim je regulisan način obračuna ulaganja,

U iznimnim slučajevima, može se odobriti veći iznos sredstava za trajna obrtna sredstva od 20% u ukupnim ulaganjima u ovisnosti od djelatnosti, uz precizno obrazloženje aplikanta.   

Učesnicima Programa mogu biti odobrena bespovratna finansijska sredstva i to u iznosu do 5.000 KM (slovima: pethiljada konvertibilnih maraka). Učesnici u svojim prezentacijama pred Komisijom za validaciju poslovnih ideja iznose finansijski zahtjev, uz navođenje za koje troškove će grant biti utrošen.

Iz sredstava poticaja neće se finansirati troškovi koji su nastali prije odabira korisnika i potpisivanja ugovora sa istim.

7.       PRIJAVA NA JAVNI POZIV I POTREBNA DOKUMENTACIJA

Podnosioci prijave na ovaj javni poziv mogu biti postojeći privredni subjekti koji zadovoljavaju uvjete iz tačke 5 stav a), nezaposlena ili zaposlena lica koja zadovoljavaju uvjete iz tačke 5 stav b) ovog Javnog poziva.

Prijava na Javni poziv mora sadržavati :

  1. Popunjen prijavni obrazac koji je sastavni dio ovog Javnog poziva
  2. Prijava mjesta prebivališta (CIPS prijava)
  3. Uvjerenje o državljanstvu ili rodni list
  4. Kopija rješenja o registraciji (za postojeće biznise)
  5. Izjava da nije zaposlenik Javnih službi za zapošljavanje kao ni uposlenik gradskog organa uprave kao niti član njihovih užih porodica, niti korisnik koji je podržan kroz Program YEP inkubator poslovnih ideja 2018/2019.godine

8.       KORACI REALIZACIJE PROGRAMA

Program se realizuje u nekoliko koraka:

  • Korak I – Objava Javnog poziva za učešće u YEP inkubatoru poslovnih ideja i odabir korisnika za učešće u Programu;
  • Korak II – Realizacija preduzetničke obuke;
  • Korak III – Realizacija prezentacije poslovnih ideja i odabir korisnika bespovratne finansijske podrške;
  • Korak IV –  Dodjela bespovratne finansijske podrške za realizaciju poslovnih ideja;
  • Korak V – Realizacija stručne i mentorske podrške.

9.       ODABIR POLAZNIKA OBUKE

Po isteku roka za prijave, na osnovu analize prijavnih obrazaca i poslovnih ideja kojima se potencijalni učesnici kandiduju za učešće u Programu, vrši se odabir učesnika drugog koraka Programa – preduzetničke obuke. Odabir učesnika preduzetničke obuke vrši se prema ispunjavanju uslova definisanih u članu 5. ovog Javnog poziva.  

Maksimalan broj polaznika obuke je 25 (slovima: dvadesetipet).

10.   PREDUZETNIČKA OBUKA

Preduzetnička obuka obuhvata program obuke fokusiran na izradu poslovnog plana i poslovnog modela.

Preduzetnička obuka realizuje se u trajanju od 27 sati, uz obavezu kontinuiranog prisustva učesnika obuci.Da bi učesnik preduzetničke obuke mogao pristupiti narednoj fazi

Programa, neophodno je da sa uspjehom završi prethodni modul obuke na način što će sve zadatke u analizi i razvoju poslovne ideje dobijene od strane mentora uspješno realizovati.

Formalni uslov za završetak obuke je prisusutvo na najmanje 80% sati obuke i da ima izrađen poslovni plan i poslovni model.

Po uspješnom završetku preduzetničke obuke, korisnici finaliziraju i dostavljaju Komisiji za validaciju poslovnih ideja izrađen poslovni plan i poslovni model najkasnije 10 dana od dana posljednjeg dana obuke čime se kandiduju za prezentaciju ideja pred navedenom komisijom koju imenuje Gradonačelnik grada Cazina.

11. PREZENTACIJA I VALIDACIJA POSLOVNIH IDEJA

Učesnici Programa koji su finalizirali poslovni plan prezentiraju poslovne ideje Komisiji za validaciju poslovnih ideja.

Prezentacije se vrše prema uputama i pravilima koja će biti prezentirana učesnicima tokom preduzetničke obuke.

Ocjenu Poslovnih ideja vrši Komisija za validaciju poslovnih ideja koja se sastoji od 4 člana: predstavnika Investicijske fondacije IMPAKT, predstavnika grada Cazina kao i predstavnika JU Služba za zapošljavanje – Biro rada Cazin te jednog predstavnika privrednika sa područja grada Cazina.

U ocjeni poslovnih planova ocjenu daje i trener na preduzetničkoj obuci za svakog kandidata, i navedena ocjena ulazi u sveukupnu ocjenu poslovnog plana.

Članovi Komisije vrše pregled izrađenih poslovnih planova te nakon prezentacije poslovnih ideja uvrštavaju ocjene poslovne ideje prema kriterijima navedenim u članu 20. Pravilnika.

12. DINAMIKA REALIZACIJE JAVNOG POZIVA

Predviđeni vremenski okvir za realizaciju aktivnosti Javnog poziva je slijedeći:

Aktivnost  Datum  
Organizovanje Info dana za potencijalne aplikante10.08.2020.godine (Velika sala Kulturnog centra sa početkom u 12:00 sati)
Rok za podnošenje prijava21.08.2020.godine

Svi zainteresirani građani koji planiraju prisustvo na prezentaciji dužni su se pridržavati higijensko-epidemioloških mjera koje uključuju obavezu nošenja zaštitne maske i održavanje fizičke distance u odnosu na druge učesnike.

  – NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

Rok za podnošenje prijava je do 21.08.2020 do 1530sati.

Prijave sa prijavnim obrascem i svom potrebnom dokumentacijom propisanom javnim pozivom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično na protokol grada Cazina (šalteru broj 1.) na sljedeću adresu:

Grad Cazin

Trg Prvog predsjednika Predsjedništva RBiH Alije Izetbegovića bb, 77220 Cazin sa naznakom:

„NE OTVARATI“ – Prijava na Javni poziv za učešće u YEP inkubatoru poslovnih ideja“

Prijave dostavljene drugim putem, kao i neblagovremene i nekompletne prijave se neće razmatrati.

Obrađivač: Služba za privredu

 Pjanić Admir, dipl.pravnik

Prijavni formular za učešće u YEP Inkubatoru poslovnih ideja Cazin možete preuzeti OVDJE.

Druge objave u kategoriji