Search

Klubovi za traženje posla ogroman potencijal za poboljšanje percepcije javnih službi za zapošljavanje u javnosti

Tijekom protekle sedmice se jako puno razgovaralo o budućnosti podrške Vlade Švicarske sistemu službi za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini, ali i o pitanjima koja su neočekivano izbila u prvi plan, poput utjecaja pozitivnih priča na percepciju službi za zapošljavanje. Predstavnici službi su istakli da je posao kojim se bave veoma kompliciran, jer to zahtjeva efikasan sistem obrazovanja, ekonomski razvoj, a tek nakon toga posredovanje. U takvim uslovima službe za zapošljavanje su izgubile svoj brend efikasne javne službe koja pomaže ljudima da pronađu posao, a postale su percipirane kao administrativna služba za vrijeme nezaposlenosti.

Andrew Wilson, rukovodilac projekta Market Makers je u toku planskog sastanka održanog u Sarajevu rekao da postoji veliki neiskorišteni potencijal u smislu poboljšanja percepcije javnih službi za zapošljavanje kod klijenata, a to je mreža klubova za traženje posla, koja ima dobru reputaciju među mladima i poslodavcima, te je upravo taj segment službi ono na čemu treba istrajati i pozicionirati ga kao pokušaj službe da izađe iz začaranog kruga u kome se nalazi i koji joj ne dozvoljava da bude efikasna.

Da je takav pristup u skladu sa savremenim promišljanja o brendocima potvrdila je i Denise Lee Yohn, stručnjakinja za brending koja je radila za velike svjetske brendove kao što su Sony, Oakley, Frito-Lay i dr, koja je posjetila Sarajevo u sklopu Brending konferencije koja se održavala u Sarajevu. Ona smatra da promjenu imidža moglu donijeti priče o uspjehu i generalno kompanije koje su imale uspješna iskustva. Yohn je istakla i nekoliko dobrobiti koje dobar brend može donijeti. “Jak brend smanjuje troškove jer korisnici takvih proizvoda/usluga odrađuju dio marketinga za organizaciju, a takve kompanije lako privlače i kvalitetne kadrove i ozbiljnije klijente”, navela je ona.

“Brand se najčešće vezuje samo uz vrijednost i proizvod/uslugu, međutim brand je mnogo više od toga, to je način na koji proizvod/usluga igra ulogu u nečijem životu. Brand je fleksibilna strategija koja se mijenja i prilagođava u skladu sa okolnostima i konkurencijom”, kazala je Denise Lee Yohn.

Denise Lee Yohn je u svom predavanju išla i dalje pa je navela da je tokom kratkog boravka u Sarajevu, navodi, mogla je vidjeti specifičnu kulturu ispijanja kave. “Mislim da je to nešto što bi se moglo brendirati. To je nešto drugačije, neočekivano i  nešto što ljude u inozemstvu ne povezuju sa vašom zemljom”, kaže ova stručnjakinja.

Posjeta Denise Lee Yohn je organizovana u okviru Branding konferencije, koju organizuje marketinška agencija Via Media je sa svojim partnerima, agencijom Luna, te projektom MarketMakers, kojeg podržava Vlada Švicarske. Fokus je ove godine bio na stručnom predavanju za predstavnike domaćih kompanija na temu “Stvaranje jakih brandova u prehrambenom sektoru”.

Druge objave u kategoriji