Mobilni biro pruža sve usluge biroa za zapošljavanje poput omogućavanja redovnih javljanja, dobijanja uvjerenja ili posredovanja po zahtjevima poslodavaca, ali i informisanja nezaposlenih lica o mogućnostima koje oni imaju. Da se efikasnost Službe za zapošljavanje može povećati i orijentisati prema klijentima: nezaposlenim osobama dokazuje primjer zaposlenika Službe BPK koji su u samo jednom danu jučer obavili dvije posjete Mobilnog biroa:Vitkovići i Mravinjac, obavili su karijerno savjetovanje učenika osnovne škole, te su po povratku u Službu radili na savjetovanju mladih u Klubu za traženje posla Goražde!
Aktivnosti Mobilnog biroa su nastavljene i u maju, kada je Služba u punom jeku redovnih aktivnosti Mobilnog biroa nastavila i sa provođenjem Kluba za traženje posla u Goraždu. Svoj entuzijazam i znanje o tržištu rada, poticajnim mjerama za razvoj poljoprivrede, aktivne mjere savjetodavci Službe promovišu i nezaposlenim u udaljenim selima, ali nastavljaju i sa karijernim informisanjem i savjetovanjem učenika u školama koje prema mišljenju tamošnjih pedagoga trebaju raditi zaposlenici Službe obzirom da ih učenici smatraju autoritetima kad je u pitanju tržište rada te će njihov savjet za nastavak školovanja ili upisa u srednju školu prije prihvatiti.
Cilj menadžmenta Službe za zapošljavanje je da uvođenjem Mobilnog biroa usluge Službe učini dostupnima prema nekoliko ciljnih grupa, a prije svega prema nezaposlenim osobama u ruralnim i udaljenim mjestima i selima, kao i prema poslodavcima (uključujući poljoprivredne proizvođače) bez kojih se ne može dugoročno očekivati da će sela opstati. Plan posjeta Mobilnog biroa u maju možete pogledati na slici ispod, a slike današnjeg intenzivnog dana možete pogledati ovdje.
Služba za zapošljavanje BPK Goražde je razvika koncept Mobilnog biroa u okviru Reformskog paketa koji provodi švicarski Projekat zapošljavanja mladih. Usluge mobilnog biroa je inovativan pristup u pružanju usluga, ne samo u BiH, već i u Evropi. Očekuje se da će iz Goražda ova praksa biti prenešena i na druge službe za zapošljavanje. Kako bi se što efikasnije organizovala usluga danas se mapiraju ključne dosad iskazane potrebe nezaposlenih i poslodavaca iz udaljenih mjesta i sela, te se identifikuju ključne usluge koje bi se mogle pružiti, kao što su redovno javljanje, info seminari, prva prijava, izdavanje uvjerenja, te savjetodavni rad prema različitim ciljnim grupama i već dostupnim programima podrške.