Javna ustanova Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona uskoro će početi implementaciju projekta rekonstrukcije prostorija Biroa Kladanj u cilju unapređenja kvalitete pružanja usluga svojim korisnicima. U skladu sa Planom za javnu nabavku te Okvirnim investicionim planom koji su zajednički donijeli Projekat zapošljavanja mladih (uz podršku Vlade Švicarske) i Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona, juče objavljena tenderska dokumentaciju za provođenje postupka Rekonstrukcije opštinskog biroa Kladanj. U narednom periodu nam predstoji provođenje kompletnog postupka javne nabavke u skladu sa Zakonom o javnoj nabavci, a po okončanju postupka odabira najpovoljnijeg ponuđača i završetak kompletnih radova u roku od 60 dana.
Podršku projektu dala je Općina Kladanj, jer će se njegovom implementacijom stvoriti mogućnosti da nezaposlena lica posredstvom Biroa lakše pronalaze posao, zbog toga što će im na jednom mjestu biti dostupne informacije o otvorenim konkursima za prijem radnika.
Takođe, rekonstrukcijom prostorija Biroa Kladanj stvorit će se uslovi za održavanje edukativnih radionica za nezaposlena lica, kao i za lica koja žele pokrenuti vlastiti biznis.
Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona pokazuje svoju apsolutno riješenost da i u 2017. godini provede sve preuzete obaveze koje definisane u Ugovoru potpisanom između GOPA-e i Službe za zapošljavanje TK, kao i Okvirnim investicionim planom, a sve u cilju provođenja kompletne reforme Službe za zapošljavanje TK. Kao što je najavljeno nakon rekonstrukcije Biroa Gradačac (prvog u kantonu), planirano je prenošenje pozitivne prakse i na ostale općinske biroe u Kantonu. Biroi čiji prostori će biti prilagođeni novom načinu rada, pored Biroa Gradačac su biroi Tuzla, Kladanj, Gračanica, Srebrenik, Banovići, Živinice i Kalesija. Obećanja se realizuju u praksi.
Izvor: Kladanj.ba i YEP