Nedavno je pokrenuta “H4Her” kampanja, koja ima za cilj pružanje podrške ženama u svim sferama života, odnosno podizanje svijesti o jednakopravnosti žene u društvu, što se i poručuje kroz oficijalni hashtag kampanje #herlifeherchoice, što u prijevodu znači “njen život je njen izbor”.Mnoge javne ličnosti podržale su kampanju, a među njima se nalaze Damir Džumhur, Amel Tuka, Zana Marjanović, Sarah Čerkez, Ismir Jusko, Dalal Midhat, Džejla Ramović, Sonja Dvornik, Marija Hudolin, Nataša Janjić-Medančić itd.
Danas su u Sigurnoj kući uručena sredstva prikupljena od prodaje majica kampanje, koja su uplaćena u fond za ekonomsko jačanje korisnica Sigurne kuće. Fond za ekonomsko jačanje je uspostavljen s ciljem rješavanja velikog izazova s kojim su suočene žene žrtve nasilja.
Naime, u Sigurnu kuću se smiještaju majke s djecom, a nakon određenog perioda od šest do 12 mjeseci moraju se odlučiti žele li se vratiti mužu nasilniku ili započeti život ispočetka. Većina njih se odlučuje za drugu opciju, ali početi život od nule i s malom djecom izuzetno je teško, posebno kako nemaju nikakav izvor prihoda.
Sredstva iz ovog fonda se koriste kako bi im se olakšao taj prelazni period, odnosno kako bi im se finansirao bar jedan mali dio troškova u procesu njihovog osamostaljivanja. Nažalost, sredstva su ograničena i ne predstavljaju nikakvo sistemsko rješenje.
Kampanju je pokrenula dizajnerica Hana Sirćo, a značajnu podršku realizaciji kampanje je dao Projekat zapošljavanja mladih (YEP) i Švicarska
agencija za razvoj I saradnju (SDC).
“H4Her” tim nastavlja dalje s radom, ekonomskim osnaživanjem žena i podizanju svijesti o položaju žene u društvu. Ovim putem pozivaju sve one koje ne žele biti samo nijemi posmatrači da se uključe i podrže “H4Her”, kao što su to uradile brojne javne ličnosti i influenseri iz BiH i regiona.