Projekat zapošljavanja mladih (uz podršku Vlade Švajcarske) i Javna ustanova Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo u cilju najbržeg mogućeg usluživanja klijenata pokreću telekomunikacijski rad sa strankama, uz pomoć kojeg će se efikasnije obrađivati veliki broj pristiglih poziva na zadovoljstvo svih klijenata, prije svega nezaposlenih lica i poslodavaca. Zadatak Pozivnog (Call) centra je održavanje veze s klijentima: najznačajnija svrha mu je pružanje informacija o uslugama, i rješavanje eventualnih problema sa kojima se klijenti suočavaju u dobijanju usluga.
Na ovaj način JUSZZKS odgovara na zahtjeve klijenata, podiže kvalitet svoje usluge u komunikaciji sa klijentima na viši nivo. Svi pozivi klijenata će biti potpuno besplatni, a dio informacija će biti raspoloživ i putem Postala JUSZZKS, koji je također razvijen uz podršku YEP-a i Vlade Švajcarske.
Uz podršku Pozivnog (Call) centra klijenti JUSZZKS će dobiti mogućnost da veoma brzo i jednostavno putem telefona ili e-mail-a provjere sve neophodne informacije u vezi sa uslugama, te da dobiju brze, jasne i detaljne odgovore. Ova aktivnost se sprovodi u okviru uspostavljanja efikasnih usluga JUSZZKS, prije svega kroz uspostavu Oglednih biroa. Na ovaj način će se komunikacija sa klijentima centralizovati, a pružanje informacija će se poboljšati, ujednačiti i ubrzati, a sve u korist klijenata.