Uvođenje inovativnih usluga u sistem službi zapošljavanja je kompleksan zadatak, obzirom da službe operiraju u izuzetno teškim uslovima i nerazvijenom tržištu rada. Ipak, u Službi za zapošljavanje BPK Goražde menadžment je prepoznao potrebu za inoviranjem usluga a kako bi se i nezaposleni u ruralnim i udaljenim selima upoznali sa pravima, obavezama, a posebno sa programima aktivne politike zapošljavanja.
Mobilni biro pruža sve usluge biroa za zapošljavanje poput omogućavanja redovnih javljanja, dobijanja uvjerenja ili posredovanja po zahtjevima poslodavaca, ali i informisanja nezaposlenih lica o mogućnostima koje oni imaju. Uz podršku Vlade Švicarske u sklopu Projekta zapošljavanja mladih razvijen je koncept Mobilnog biroa, metodologija provođenja na terenu, pruža se podrška timu Službe u provođenju aktivnosti, analiziraju se mjesečni izvještaji i iznalaze rješenja za probleme na terenu. Krajem septembra održana je i radionica o provođenju aktivnosti Mobilnog biroa, nakon čega su prikupljeni zavidni rezultati rada:
- U martu i aprilu su se obišle sve lokacije Mobilnog biroa
- U periodu od maja do augusta Mobilni biro je pružio usluge redovnog javljanja za 1,112 nezaposlenih osoba
- 6 novoprijavljenih je dobilo usluge prvog savjetodavnog intervjua
- Realizovana su 4 zahtjeva za posredovanje
- 4 mladih je zaposleno kao rezultat savjetovanja u lokacijama Mobilnog biroa
- 3 mladih je uključeno u programe obuke stranih jezika i informatike (APZ Službe)
- Posjećena su 3 poslodavca u lokacijama MB.
Kao rezultat radionice unaprijeđena je dinamika izvještavanja i kvalitet mjesečnih izvještaja, a dodata je i nova usluga Mobilnog biroa u vidu info zone ili oglasnih ploča u mjesnim zajednicama u kojima Mobilni biro pruža svoje usluge u selima. Upravo je danas u Vitkovićima mobilni tim osigurao info zonu koju će ažurirati pri svakoj posjeti, a sadrži aktuelne oglase za posao, javne pozive za učešće u programima APZ itd.
Unatoč sporadičnim problemima sa pojedinim mjesnim zajednicama i predstojećim zimskim periodom kada će se zbog nemogućnosti grijanja prostorija morati iznaći alternativna rješenja ili privremeno obustaviti posjete uz blagovremeno informisanje nezaposlenih, Mobilni biro je ipak uspio da dokaže da je moguće pružiti sve usluge biroa i u udaljenim i seoskim zajednicama, kao i da nezaposleni iz tih zajednica trebaju dobiti isti kvalitet usluge kakav dobijaju nezaposleni koji žive u gradu.