Predsjednik Uprave HT-a Davor Tomašković istaknuo je da HT mora biti konkurentan i profitabilan ne samo zbog svog većinskog vlasnika Deutsche Telekoma, nego i zbog hrvatskih građana, koji su vlasnici 49 posto dionica.
Konzumu je nakon spajanja s Mercatorom cilj optimalizirati logistiku i asortimane, što će potaknuti val investicija u kojemu će, kaže predsjednik Uprave Darko Knez, svoj dio kolača dobiti i domaće firme.
Croatia osiguranje je uspjelo održati vodeću poziciju unatoč konkurenciji, ali je upravljanje bilo neadekvatno, zbog čega se zaposlenike prebacuje s administrativnih na prodajne pozicije, rekao je predsjednik uprave Sanel Volarić.
Dejan Verčič sa Sveučilišta u Ljubljani pred prepunom je dvoranom održao jedno od najiščekivanijh predavanja o smrti odnosa s javnošću. Svjedočimo kraju novinarstva, ali i dosadašnjeg oblika odnosa s javnošću.
Nastaje, međutim, novi oblik odnosa s javnošću čiji praktičari postaju glavni istraživači društvenog okružja, što donosi veću moć, ali veću odgovornost, rekao je Verčič.
Britanski marketinški stručnjak Scott Morrison predstavio je šest ponašanja koja čine ubrzane lidere sposobne učiniti svoje kompanije efikasnijima. Središnji koncept je pozitivni poremećaj koji ubrzani lideri stvaraju svojim ponašanjem unutar organizacije.
Koncept je primjenjiv na svaki posao, bez obzira na veličinu kompanije, ali nije za ljude slabih živaca, jer svih šest ponašanja treba bezobzirno primjenjivati u organizaciji, tako da lider krene od samog sebe.
Na panelu “Kraljevstvo za content“ čelnici četiriju televizija iz Hrvatske i Sloveniju zaključili su da je gledatelji već imaju ogroman izbor sadržaja s obzirom na veličine tržišta, a daljnje iskorake u produkciji i izvozu sadržaja bit će teško izvesti zbog visokih troškova i snažnog pada tržišta oglašavanje.
Na panelu o start up projektima, zaključeno je da države regije ne daju dovoljnu potporu takvom poslovnom modelu koji se ipak polako, ali sigurno probija.
Prvi dan 7. Weekend Media Festivala nastavlja se panelima o predsjedničkim izborima, promjenama na tržištu marketinga i predstavljanjem najboljih regionalnih oglašivačkih projekata u sklopu BalCannesa.
(klix.ba)