Nakon što duži niz godina Biro Kalesija operira u nepovoljnim infrastrukturnim i tehničkim uslovima, menadžment Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona je prošle sedmice napokon kupio poslovni prostor u koji će se nakon adaptacije preseliti Biro Kalesija. Standardizacijom procedura i metoda rada u Službi, a u sklopu Reformskog paketa, kreiraju se preduslovi za opremanje biroa koji su u izuzetno lošim prostornim kapacitetima izvjesni niz godina, a proaktivno djelovanje zaposlenih u biroa treba biti popraćeno adekvatnom tehničkom podrškom.
Imajući u vidu da je na evidenciji Biroa Kalesija oko 8.500 nezaposlenih osoba, a da trenutno rade dva evidentičara i samo jedan savjetodavac, šef Biroa Miralem Mujkanović smatra da će se uvođenjem šalterskog poslovanja u Birou smanjiti opterećenje na evidentičarima, ali i da će se time osloboditi vrijeme za savjetodavnu funkciju, koju su već u manjem kapacitetu počeli provoditi.
Iz razgovora sa zaposlenicima Biroa zanimljivo je da novim adaptiranim prostorijama očekuju i promjenu u obrascu ponašanja klijenata, jer prema riječima šefova Biroa Gradačac i Banovići, nezaposleni sa više uvažavanja pristupaju zaposlenima u Birou, te se ulaskom u moderno opremljenu prostoriju drugačije ponašaju, i imaju visočija očekivanja u pogledu usluga koje Biro treba da pruža. Neupitno je da su zaposlenici Službe najdragocjeniji resurs koji Služba ima, ali bez adekvatne tehničke i infrastrukturne podrške nije moguće provesti nove procedure i metode rada, niti pružiti kvalitetno posredovanje. U nastavku su fotografije kupljenog poslovnog prostora, a zatim i fotografije trenutnog Biroa Kalesija.
Kancelarija stručnog saradnika za posredovanje – savjetodavac: