Javna služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo u posljednje tri godine prednjači kada je u pitanju reforma rada JSZ u BiH pa je tako ova služba nakon tesitiranja novih metoda rada u Birou Novo Sarajevo postepeno radila na prenošenju ovih praksi u ostale biroe u Kantonu Sarajevo koji zadovoljavaju tehničke i prostorne preduslove te je i prva služba u FBiH koja je uvela sistem za praćenje i mjerenje učinaka.
Manadžment JUSZZKS na čelu sa direktorom Igorom Kamočajijem je prepoznao potrebu za daljim unapređenjem funksionisanja JUSZZKS te je sa time u vezi odlučeno da se u JUSZZKS, u narednom periodu fokusira na jačanje sistema za elektronsko upravljanje dokumentima (Document Management System) koji je uveden nedavno, a Vlada Švicarske i Projekat zapošljavanja mladih će cijelom procesu pružiti stručnu i tehničku podršku. Uvođenjem sistema za elektronsko upravljanje dokumentima u JUSZZKS, osigurava se da zaposlenici Službe ravovremeno dobijaju potrebne informacije, dokumente i alate potrebne za efikasno rješavanje poslovnih zadataka. Vrijeme potrebno za obradu i distribuciju se značajno skraćuje i osigurava se da ni jedan dokument ne bude izgubljen, neobrađen ili neiskorišten u bilo kojem poslovnom procesu.
Danas se u JUSZZKS održava radni sastanak menadžmenta i zaposlenika JUSZZKS kako bi se pristupilo izradi Kataloga procesa (dokumenta kojim se mapiraju svi poslovni procesi i administrativne procedure u JUSZZKS). Izradu Kataloga procesa su predstavili prof dr Nedim Čaušević i dr Ranko Markuš. Sama izrada ovog važnog dokumenta za funkcionisanje svake organizacije, nevažno javne ili privatne, počeće naredne sedmice, a očekuje se da će biti završeno u narednih 30 dana.
Sa ciljem modernizacije službi za zapošljavanje u BiH i poboljšanja njihove efikasnosti, Projekat zapošljavanja mladih (YEP) uz podršku Ambasade Švajcarske, u okviru uvođenja sistema upravljanja učincima razvio je elektronski sistem upravljanja dokumentima (Document Management System) u JU Zavod za zapošljavanje Republike Srpske, a u sklopu tog procesa i Katalog procesa.