Search

Uspješan posao dvojice mladića iz Sarajeva: Izrada unikatnog CV-a sve popularnija

Marketing i prodaja, te profesionalno pozicioniranje na internetu posao je kojem se mnogi danas okreću, a da je to posao budućnosti shvatili su i Faris Biogradlić i Sven Rifatbegović, koji su krajem prošle godine osnovali firmu Paradox. Izmišljeni projekti Njihov put nije bio nimalo lagan. Kako je za Oslobođenje ispričao Biogradlić, sve je počelo 2014. godine, koju su njih dvojica proveli radeći na, kako je kazao, izmišljenim projektima. Jedan od njih je bio 3D print. Prijavili su se na jedno online takmičenje, gdje su osvojili prvo mjesto među više od 200 učesnika iz cijelog svijeta. Za nastavak rada na tome falilo im je novca, pa su nastavili sa drugim projektima.

– Sljedeći korak je bio da idemo u Beč da prodajemo Bečku kocu, to jeste izum Aida Rifatbegovića, koji je izumio i Sarajevsku kocku. Otišli smo u Beč, gdje smo mjesec  hodali i prodavali tu kocku, što nam je prilično dobro išlo. Međutim, opet nam je presudio taj finansijski faktor zbog kojeg nismo mogli ići dalje, te smo zaključili da nam treba neka legalna strana kako bi nas ljudi ozbiljnije shvatili, kazao je Biogradlić. To su i uradili, ali sa vrlo malim početnim sredstvima.

Imali su nešto vlastitg novca, te neke porodične investicije koje su bile dosta male, ali dovoljne da im daju vjetar u leđa, a ideju kako će dalje zarađivati novac već su imali. Osnovali su firmu Paradox 26. oktobra prošle godine, a bave se konsaltingom, marketingom u prodaji i profesionalnim pozicioniranjem online. – Kad kažem profesionalno pozicioniranje mislim na izradu unikatnih web stranica i marketing strategija. Uvijek radimo sa jednim klijentom iz neke određene industrije i pozicioniramo ga iznad konkurencije jer, kada bismo radili sa više njih iz iste industrije došli bismo u sukob sami sa sobom. Što se tiče konsultacija u marketing-prodaji, imamo partnera Cyber tech koji rade informatička rješenja koja mi pakujemo i izmišljamo nova, te tražimo klijentelu, tako da sada zajedno poslujemo i zajedno ulazimo u veće projekte. Ipak, ciljamo i na nešto veće, na veće projekte i veću zaradu kako bismo mogli bolje pridonijeti razvoju društva i zapošljavanju mladih, poručio je Biogradlić.

Zanimljiv projekt na kojem još rade jeste izrada HeyCV paketa, proizvoda koji sadrži profesionalni izgled CV-a, motivacioni priručnik i dodatne poklone iznenađenja. To je, kako je kazao, projekt u razvoju, ali projekt koji ima potencijala kako na našem tako i na svjetskom tržištu. Mjesto za kreativnost – Radi se o unikatnom i jedinstvenom izgledu CV-a. Dakle, ljudi nama šalju potrebne podatke koje mi onda implementiramo u CV koji je drugačiji od standardnih, kako bi se kandidat mogao razlikovati u mnoštvu CV-jeva koje poslodavac dobije, te da bi došlo do poslovnog razgovora. Za sada imamo dobru povratnu informaciju korisnika, jer im dajemo nešto sa čim se nisu imali priliku sretati, poručio je Biogradlić. Ukoliko uzmemo u obzir podatak da za svako radno mjesto poslodavac prosječno primi 250 biografija, da poslodavac CV gleda svega pet do sedam sekundi i da su prvi utisci o kandidatu 94 posto orijentisani prema dizajnu njegovog CV-a, to je dovoljno podataka da razmislimo o izradi unikatnog CV-a…

U narednom periodu ova dvojica mladih poduzetnika planiraju veliki projekt u kojem će spojiti sve mlade ambiciozne osobe u BiH kako bi zajednički mogli kreirati nove ideje i stvarati podlogu za nadolazeće generacije. – Sada ne postoji takvo mjesto gdje bi neki ambiciozni mladić ili djevojka mogli doći i sjediti sa drugim mladima koji razmišljaju isto ili slično, sa kojima mogu razmjenjivati ideje, družiti se i biti kreativni, poručio je Biogradlić. Kako izgleda Motivacioni priručnik Paradoxa, možete pogledati OVDJE. (Oslobođenje)

Druge objave u kategoriji