Wool Carpet poslovni je poduhvat mladog preduzetnika Bahrudina Bojčića koji se bavi ručnom izradom unikatnih vunenih tepiha, tapiserija i ćilima, sa dimenzijama, dezenom i oblikom po želji kupca te sa potpisom Made in BiH.
Ovaj preduzetnik hercegovačkih korijena smatra da je preduzetnički duh u prirodi Hercegovcima. S tim u vezi, i ranije je vodio različite biznise, a jedan od njih bio je i rad s vunom. Analizirajući tržište naše zemlje došao je do zaključka o pokretanju proizvodnje vunenih tepiha visoke kvalitete. Formirao je brend Wool Carpet koji je za kratko vrijeme osvojio srca kupaca u BiH i regionu.
Na svom preduzetničkom putu, prijavio se i prošao preduzetničku obuku u okviru YEP inkubatora poslovnih ideja 2018. godine kojeg su zajednički realizirali Projekat zapošljavanja mladih (YEP) koji se provodi uz podršku Švicarske agencije za razvoj i saradnju i Vlada Kantona Sarajevo. Ovaj mladi preduzetnik navodi da mu je posebno od pomoći bila obuka i podrška koju je dobio kroz YEP Inkubator poslovnih ideja čije je preduzetničke module obuke prošao i time razvio nova znanja iz oblasti vođenja biznisa te proširio mrežu poslovnih kontakata. Svakako veliku pomoć su pružili i profesori Ekonomskog fakulteta u Sarajevu , jer nisu štedjeli svoje znanje iz oblasti prava, markentinga, računovodstava i drugih teoretskih stvari neophodnih za uspješno vođenje biznisa u ovom vremenu.
Na pitanje zašto se odlučio baš za tu vrstu biznisa, ovaj mladi preduzetnik navodi da kvaliteta proizvoda uvijek zauzima visoko mjesto u kriterijima kupaca. Želio je ponuditi proizvod koji svojim karakteristikama može zadovoljiti i najzahtijevnije kupce. Čini se da je u tome uspio. Od 2018. do danas već iza sebe ima stotine zadovoljnih kupaca.
Kako navodi, tržište se sve više, individualno, prilagođava kupcima. To znači da sve veći broj kupaca želi tepihe i staze koji će dimenzijama, oblikom i vlastitim dizajnom uklopiti se u stambeni prostor. Koliko se tržište prilagođava govori i činjenica da ponekad s kupcima razmatra i nekoliko različitih nijansi jedne boje koja će biti korištena u izradi tepiha kupca.
Dakle, posvećenost kupcu kao glavnom sagovorniku kroz kvalitet i individualan pristup bili su samo neki od motiva za pokretanje ove vrste biznisa.
U početku su razvijali ručno taftovane tepihe. Radi se o ručnoj mašinskoj obradi tepiha u kojoj se slaže “linija po linija“ i nastaje tepih. Ilustracije radi, za jedan prosječan kvadrat vunenog tepiha uradi se i do stotinutrideset hiljada uboda što dovoljno govori o kvaliteti proizvoda.
Postepeno su uvodili i druge proizvode poput ručno taftovanih staza i dječijih tepiha, ručno čvoranih vunenih tepiha i ručno rađenih kožnih tepiha.
Posebna pogodnost je i usluga koju su razvili za pravna lica a u okviru koje nudi široku lepezu proizvoda od izrade tepiha za hotelske sobe, aule, predvorja do opremanja poslovnih prostora, kancelarija i sl.
Dobavljači igraju važnu ulogu u proizvodnji bilo kojeg proizvoda pa tako i tepiha. Bojčićevi dobavljači su provjereni partneri s dugogodišnjim iskustvom. „Trudimo se da sve repromaterijale koje koristimo u našoj proizvodnji kupujemo na domaćem tržištu. Time pomažemo domaću proizvodnju i pravimo zaokružen sistem kojem s ponosom možemo dodijeliti slogan “Made in B&H/ Proizvedeno u BiH“ ističe Bojčić.
Vezano za izazove sa kojima se sureće navodi „Pronalazak kvalificirane radne snage čini se kao značajan izazov u našem poslu. Naravno, situacija nije nimalo bolja ni u drugim branšama gdje se sve više osjeti općenito nedostatak radne snage, a posebno kvalificirane. Mi se trudimo da našim uposlenicima prenesemo najbolje prakse i stečena znanja. Vrlo je važno da s druge strane, tj. strane potencijalnog zaposlenika imate osobu željnu usvajanja novih znanja i vještina. Time se proces značajno unapređuje i poboljšava.“
Kao kompanija koja je pravovremeno prepoznala značaj digitalnog pristupa kupcima kreirali su i sistem prodaje posredstvom društvenih mreža i web stranice. Time su značajno olakšali kupcima da iz udobnosti vlastitog doma mogu poručiti tepihe željenih dezena, oblika i dimenzija.
Pandemija virusa COVID-19 imala je određeni negativan uticaj u smanjenu broja kupaca koji su fizički mogli doći do sjedišta ove kompanije i u direktnom kontaktu izabrati željeni tepih, ali su u Wool Carpetu to prevazišli korištenjem digitalnih kanala komunikacije putem kojih su ostvarene narudžbe kupaca.
Ponudu tepiha i ostale proizvode iz asortimana Wool Carpet možete pogledati i naručiti putem slijedećih kontakata:
Wool Carpet web: www.woolcarpet.eu
Wool Carpet FB: Wool Carpet
Wool Carpet tel: 061590222
Projekat zapošljavanja mladih (YEP) koji podržava Vlada Švicarske u partnerstvu sa više od 30 lokalnih zajednica (općine, gradovi i kantoni) razvio je program za razvoj poslovnih poduhvata pod nazivom YEP inkubator poslovnih ideja. U okviru YEP inkubatora poslovnih ideja je samo u 2018.godini pokrenuto preko 100 biznisa. Podršku mladim preduzetnicima nastavlja Investicijska fondacija IMPAKT.