Veliki broj mladih ljudi u Bosni i Hercegovini, nakon završene srednje škole ili fakulteta, spremni su napustiti svoju državu , te tako stečeno znanje primjenjivati van granica BiH. Zbog negativnog trenda, zapostavljamo pozitivne primjere onih koji se “suprotstavljaju” i ostaju u BiH da žive i rade. Mladi poduzetnik Adis Salihefendić je suprotnost opšteprihvaćenim percepcijama, osnovao je svoj prvi startup Sarajevo Traveler.
Jednoglasnom odlukom tročlanog žirija pobjednik ovogodišnjeg Startup Challange-a je Sarajevo Traveller koju je pripremio i prezentovao tim Adna Helić i Adis Salihefendić. Pobjednicima je uručen simbolični ček u iznosu od 5.500,00 KM , te će pored novčane nagrade imati i podršku Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu u toku implementacije i pokretanja navedenog startup biznisa. Projekat zapošljavanja mladih će ovoj ideji finansirati troškove registracije biznisa.
Sarajevo Traveler Vol. 2 is online 🎷🎺😄
➡Get it on:
iTunes: https://goo.gl/kNm0pH
Amazon.com: https://goo.gl/t4WEJo
Direct download: https://goo.gl/Ba2shP
Google Play: Soon…
Na ideju o osnivanju audio vodiča mladi poduzetnik je došao tako što je prilikom jednog putovanja, kada se nalazio van BiH, naišao na grupu kineskih turista koji su zajedno sa njim stigli sa aerodoma u centar grada i tada počeli vaditi tablete, mape, teške gradske vodiče, te gubiti se u masi papira, podataka i web stranica. Salihefendić se prisjeća kako je u Sarajevu bila slična situacija, te da je već tada znao da to treba mijenjati. Tako je nastao Sarajevo Traveler. Uz puno rada i truda uspjeh u BiH je moguć, a sada ovaj mladi poduzetnik predstavlja i novitete u okviru Sarajevo Traveler-a.
“Sarajevo Traveler je audio vodič za grad Sarajevo namjenjen svim uređajima. Prvi proizvod iz Sarajevo Traveller-a je bio Sarajevo Traveler Vol. 1. Ugledao je svjetlo dana za 21. Sarajevo Film Festival prošle godine i od tada je stream-an preko 50.000 puta širom svijeta“, otkriva Salihefendić.
Sada u okviru Sarajevo Traveler-a postoji nešto posve novo. Posao se razvija, rad i trud se isplati.
“Novi proizvod je update Sarajevo Traveler Vol. 2. On je spoj emocije, historije, priča običnih ljudi, te opuštajuće muzike koja se nalazi na oštroj granici orijentalne i zapadne. Sadrzi 23 priče i oficijalni soundtrack ukupnog trajanja od 52 minute. Sniman je u profesionalnom studiju sa profesionalnim osobljem. Od 22. Jula ove godina bit će dostupan i na iTunes-u, Google Play Store-u i Amazonu. Godinu dana nakon osnivanja je Sarajevo Traveler patentiran brend sa prepoznatiljivim logom i zvukom”, otkriva nam Salihefendić novitete Sarajevo Traveler-a.
Naizad, mladi poduzetnik poručuje kako novi program nije namjenjen samo turistima koji se pripremaju za posjetu ili onima koji se već nalaze u Sarajevu.
“Mnogu korisnici kupuju Sarajevo Traveler za svoje mobilne uredjaje kako bi se opustili i uživali u muzici i pričama te ga koriste kao jednu vrstu audio knjige. Bez obzira kako slušaju Sarakevo Traveler dobijaju sliku grada kroz zvuk svojih slišalica bilo gdje da se nalazili u Japanu, Novom Zelandu, Kanadi , Australiji, Njemačkoj, Italiji, Finskoj itd.”, zaključio je Salihefendić u svom intervjuu za BNN.BA.