Search

Zašto YEP prerasta u Fondaciju IMPAKT?

Mnoge uspješne poslovne priče bile su nekada samo ideje, koje su vremenom postale jaki i prepoznatljivi brendovi. To je priča sa Projektom zapošljavanja mladih (YEP) koji se od 1.oktobra 2008.godine implementira uz podršku Švicarske agencije za razvoj i saradnju (SDC). Sve službe za zapošljavanje, 33 lokalne zajednice, te hiljade mladih ljudiu imale su direktne koristi od realizacije našega projekta. Stvoren je prepoznatljiv brend koji je pozicioniran širom zemlje, kroz koji smo se povezali sa mladima, instiutucijama, političarima, međunarodnim organizacijama. YEP je dobitnik niza nagrada ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u Sjedinjenim Američkim Državama, Švajcarskoj ili Italiji i Australiji.

YEP brendom smo se obavezali da ćemo ispuniti očekivanja Vlade Švajcarske, institucija u Bosni i Hercegovini, te mladima. Danas YEP logo predstavlja garanciju da priča neće biti priča, već da iza svake izgovorene riječi stoji argument zasnovan na činjenicama, a na iza svakog obećanja da stoji tim ljudi koji može i hoće realizovati sve preuzete obaveze. Snagu našeg brenda pokazuje i 36.000 pratilaca naše grupe na facebooku.

Naša namjera je da od Projekta i prepoznatljivog brenda stvorimo trajnu vrijednost, odnonso aktera koji će biti sposoban da pruža podršku mladima bez ograničenog vremena i opsega. Zbog toga je Upravni odbor na protekloj sjednici odlučio da se djelovanje projekta prenese na Investicionu fondaciju Impakt. Ova odluka najznačajnijeg upravnog tijela projekta biće reflektovana i na našoj web stranici i društvenim mrežama.

Ono što Vam možemo obećati je da će ova promjena brenda neće uticati na naše usluge i njihov kvalitet, jedino će im obezbjediti dugoročnije trajanje na prostoru Bosne i Hercegovine. Hvala Vam na podršci proteklih 12 godina, obećavamo da ćemo biti samo bolji. A dokazano je da mi naša obećanja ispunjavamo!

Druge objave u kategoriji