Search

Zavod za zapošljavanje Brčko distrikta BiH počeo sa izradom mjesečnih biltena

Opredijeljenost menadžmenta Zavoda za zapošljavanje Brčko distrikta za reformu i uvođenje novih metoda rada se jasno odražava kroz internu i eksternu stratešku komunikaciju, pa tako i ovaj Zavod, poput tuzlanske službe za zapošljavanje počeo sa izradom mjesečnih biltena u septembru ove godine. Pored mjesečnih statističkih izvještaja Zavod od sada izrađuje i mjesečne biltene kojima pored statistike predstavlja i aktivnosti na provedbi reforme, te na taj način naglašava svojim zaposlenicima promjene prema kojima moraju izgraditi pozitivan stav.

Podsjećanja radi, Zavod za zapošljavanje Brčko distrikta je jedna od četiri JSZZ (pored Službi Hercegovačko-neretvanskog, Tuzlanskog i Bosansko – podrinjskog kantona) koje će u narednom četverogodišnjem periodu raditi na impelmentaciji “Reformskog paketa” koji se sastoji od nekoliko elementa kao što je uspostava savjetodavnih procesa, ubrzanje pružanja administrativnih usluga kao i uvođenje sistema za praćenje učinaka, ali je jako važno da  javnosti u BiH prepoznaju napore javnih službi da unaprijede svoju efikasnosti, a izrada mjesečnih biltena zapravo predsavlja korak ka građanima i institucijama.

Reforma nije moguća bez “operativaca”, savjetodavaca, evidentičara i svih zaposlenika koji rade na potpornim poslovnim procesima (pravna služba, knjigovodstvo itd.) tako da se zajedničkim naporima mogu realizovati zahtjevne mjere i usluge koje se očekuju od Zavoda. Mjesečni bilteni pružaju uvid svim zaposlenicima praćenje rada Zavoda, učešća zaposlenika u edukacijama, novih usluga koje se uvode a za čiju uspješnu realizaciju je potrebna podrška svih uključenih, kao što je slučaj sa provođenjem Kluba za traženje posla za koji bez podrške menadžmenta Zavoda, šefova biroa, savjetodavaca i evidentičara nije moguće očekivati dobre rezultate. Stoga nas ohrabruje činjenica da se dobre prakse koje službe uvode vrlo brzo šire unutar sistema javnih službi za zapošljavanje, obzirom da su i druge kantonalne službe također izrazile zainteresiranost da uvedu takve metode komuniciranja.

Ključna aktivnost u realizaciji svakog  poslovanja je strateško komuniciranje. Ono se zasniva na:

  • kreiranju kanala i sredstava komunikacije prema potrebama korisnika usluga, koji su u skladu sa interesima Zavoda;
  • kreiranju i plasiranju jasnih i razumljivih poruka, kojima se vizija razvoja i akcioni plan čine prihvatljivim i motivišućim i internim i eksternim javnostima;
  • komuniciranju s razumijevanjem i empatijom;
  • dosljednoj i konzistentnoj komunikaciji koja je u skladu s cjelokupnim poslovanjem.

screenshot-2016-10-27-11-06-27

Druge objave u kategoriji