Search

Reformski paket: Dobre prakse interne komunikacije o reformi Službe za zapošljavanje TK

Interna komunikacija o reformama unutar javnih službi za zapošljavanje i promjena u pristupu komunikaciji predstavljaju jedan od ciljeva aktivnosti Reformskog paketa, i napora Projekta zapošljavanja mladih. Očekivane promjene u komunikacije se odnose na unapređenje interne, eksterne i međuinstitucionalne komunikacije.

I ranije smo izvještavali dobru praksu JU Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona u internoj komunikaciji sa namjerom da se svi zaposlenici osjećaju nosioci promjena unutar jednog velikog sistema. Služba već duži niz godina objavljuje mjesečne interne biltene sa svrhom da zaposlenicima ukaže na neke ključne aktivnosti u njihovoj oblasti djelovanja, te nerijetko se u biltenu nađu uspješne priče, članci o radnicima biroa, te se na taj način podiže nivo informisanosti zaposlenika. U ovom broju internog biltena posebno mjesto zauzimaju upravo aktivnosti Projekta zapošljavanja mladih (YEP) što u pogledu realizovanih obuka u proteklom periodu, tako i vijest o 10-godišnjici Projekta i GOPA Predstavništva u BiH. Interni bilteni su svakako jedna od mjera koju svaka služba za zapošljavanje ili javna ustanova treba njegovati u svrhu bolje komunikacije, promocije rada, motivacije zaposlenika i podizanja informisanosti. 

Druge objave u kategoriji