Search

Vidiš oglas za “menadžera prodajnog objekta”, a kada se javiš čeka te iznenađenje

NOVI SAD – Da bi privukli što više kandidata za poslove koji nisu mnogo cenjeni, poslodavci radnim mestima daju zvučna imena.

Krstonošić: Na prvi pogled čini se dobri poslovi, ali to nije tako

Tako je prodavac u kiosku postao menadžer prodajnog objekta; prodavac koji ide “od vrata do vrata” komercijalista na terenu; osoba koja dočekuje i brine o gostima na nekom događaju, umesto poslužitelja, postaje hostesa. Gledajući oglase, građani na prvi pogled ne znaju o kom zanimanju je reč.

Aleksandra Radin je ostala bez posla, pa je novi potražila u oglasima na internetu. Brojne oglase nije razumela.

– Pažnju mi je privukao oglas u kome se traži „menadžer prodajnog objekta“. U tekstu pisalo da je dužnost radnika komunikacija sa klijentima, davanje robe u zamenu za novac, redovan popis, unos robe u prodajni objekat, pa sam shvatila da je reč o običnom prodavcu u trafici, a ne nekom menadžeru – kaže Aleksandra.


Milan Krstonišić je video da u brojnim oglasima traže komercijalistu na terenu uz „mogućnost odlične zarade“. Znao je da je reč o nekoj vrsti prodaje, ali tek u razgovoru je saznao da će proizvode prodavati „od vrata do vrata“.

– To je poslodavac odmah mogao da napiše, a ne da mi na sastanku kaže da ću raditi po procentu bez fiksne plate. Mnogo je oglasa u kojima se nude, na prvi pogled, veoma dobri poslovi, a nije tako – kaže Krstonošić.

Tatjana Vidaković, sa sajta Infostud, kaže da poslodavcima sugerišu da budu što jasniji i da ne dovode kandidate u zabludu.

– Nekad se i mi nađemo u neugodnoj situaciji, jer kod nekih radnih mesta, naročito iz IT oblasti – kaže Vidaković.

Petar Dragićević iz Agencije “Agava” za posredovanje u zapošljavanju kaže da ponekad ne znaju o kom poslu je reč, ako poslodavac upotrebljava neobične termine.

Druge objave u kategoriji