Search

Kako 1+1=5 u Facebook promociji?

U zadnja dva desetljeća broj korisnika interneta u svijetu dostiže 2 milijarde, a trgovina preko interneta je dosegnula 10% ukupne maloprodaje u svijetu te svakim danom sve više raste. Po rezultatima svih istraživanja može se zaključiti da je najdominantniji komunikacijski kanal preko kojeg se informišemo i zapažamo oglase Internet, potom TV, a najmanje ljudi zapažaju informacije vezane za oblast zapošljavanja putem novina i vanjskog oglašavanja.

Prije 7 dana pokrenuli smo Facebook reklamu za promociju Job Club mobilne aplikacije koju je vidjelo nekoliko hiljada ljudi, te je rezultiralo sa 500 instalacija preko Google Play Store-a. U jednom danu tokom Facebook reklame aplikaciju je instaliralo oko 70 ljudi, dok je u prosjeku dnevno aplikaciju bez reklame  preuzelo 10 osoba. Zbog toga, u Facebook oglašavanju 1+1=5, ali ne samo to već i direktna veza se ostvaruje sa krajnjim korisnicima. Trošak Facebook reklame za 7 dana iznosi 20 dolara, što je za benefite koji su dobiveni daleko ispod cijene marketinške agencije koja bi za isti učinak tražila daleko više sredstava.

 

Druge objave u kategoriji