Search

U Sarajevu održan “Swiss Embassy Partners Day” – ključna tema smanjenje rizika od prirodnih katastrofa

Danas je održan Swiss Embassy Partners Day  te su tom prilikom predstavljeni programi koje Vlada Švicarske podržava u Bosni i Hercegovini. Ključna tema događaja je Smanjenje i upravljanje rizicima od prirodnih katastrofa (DRR/DRM). Kao primjer dobre prakse predstavljeno je iskustvo Projekta MarketMakers u provedbi aktivnosti u okviru intervencije “Poplave” u Općini Gračanica koji je dokaz dobre saradnje javnog i privatnog sektora na pitanjima umanjenja rizika od prirodnih katastrofa. Predstavnici Općine Gračanica i poslovne zajednice Općine Gračanica u saradnji sa privatnom Projektom Market Makers su radili na spašavanju radnih mjesta ugroženih poplavama koje su se desile maja 2014.godine.

Korisnici projekata portfolija zapošljavanja mladih su bili direktno pogođeni katastrofalnim poplavama koje su se desile u sjevero-istočnoj Bosni 2014 godine, te je portfolio posvetio ljudske i finansijske resurse kako bi pomogao građane, kompanije i institucije da prevaziđu poteškoće u kojima su se našli zbog ove prirodne nepogode.

U toku rada u grupama Projekat zapošljavanja mladih je predstavio podršku pruženu Zavodu za zapošljavanje Republike Srpske u kojem se radi na implementaciji sistema za elektronsko upravljanje dokumentima koji ima za cilj ubrzavanje procesa i povećanje kvalitete kancelarijskog poslovanja. Ono što je također važno naglasiti je da se implementacijom sistema elektronskog upravljanja dokumentima ne može se desiti gubitak arhiva, arhivske građe i dokumentata važnih za rad ZZZRS što se desilo u Oglednom birou/filijali Doboj kada su majske poplave u potpunosti uništile svu dokumentaciju u Birou Doboj što je prouzrokovalo veliku štetu klijentima Zavoda koji su bili određeno vrijeme onemogućeni da dobiju dokumente koji su im potrebni.

Arhiva JSZZ Doboj_5

Uvođenjem sistema za upravljanje dokumentima u ZZZRS, osigurava se da osoblje Zavoda pravovremeno dobija potrebne informacije, dokumente i alate potrebne za efikasno rješavanje poslovnih zadataka. Vrijeme potrebno za obradu i distribuciju se značajno skraćuje i osigurava se da ni jedan dokument ne bude izgubljen, neobrađen ili neiskorišten u bilo kojem poslovnom procesu.

Foto: Uništena arhiva ZZZRS i PIO u Doboju nakon poplava (Galerija slika)

Podsjećanja radi, YEP je pomogao u renoviranju uništenog Oglednog biroa Doboj koji je bio u potpunosti poplavljen, arhiva, kancelarijski namještaj uništen, te je u kratkom roku  Biro stavljen u ponovnu funkciju i uslugu građanima Doboja. Projekat je kroz Forumske aktivnosti pokušao koordinirati veliki broj aktera angažovanih na oporavku BiH.

60510b4de02dc74470dc02cdb6e80315568219f1b58f34d2ea1635d9172697f0

Druge objave u kategoriji