Search

Predstavljamo timove YEP/IEEE takmičenja u tehničkim inovacijama (5)

Projekat zapošljavanja mladih (YEP), uz podršku Vlade Švicarske i u partnerstvu sa međunarodnim Institutom inženjera elektrotehnike i elektronike (IEEE) organizuje takmičenje mladih inovatora u razvoju inovativnih poslovnih ideja: YEP/IEEE 2016 Ideathon-Hackathon.

U takmičenju učestvuju studentski timovi sa elektrotehničkih, mašinskih, ekonomskih i IT fakulteta u BiH – ukupno 13 timova sa 7 fakulteta iz 6 gradova u BiH. Svakom timu dodijeljen je mentor (profesor ili asistent) sa matičnog fakulteta.

Cilj takmičenja je razvoj inovativnih ideja koje rješavaju značajne probleme za svoje korisnike u oblastima kao što su medicina, podrška osobama sa invaliditetom, poljoprivreda, ekologija i druge. Dodatno, kroz proces podrške, timovi će dobiti priliku da svoje ideje transformišu u poslovne modele spremne za nastup na tržište.

Prezentacija poslovnih modela i inovativnih tehničkih rješenja potencijalnim investitorima će biti realizovana u okviru IEEE kongresa u Sarajevu, 3.12.2016. godine.

Nakon predstavljanja timova sa elektrotehničkih fakulteta univerziteta u Tuzli, Sarajevu i Istočnom Sarajevu, danas predstavljanje nastavljamo timom sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Inovacija u oblasti turizma: “Business Intelligence in Tourism

Tim Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu je u sastavu:

  1. Adi Kadić,
  2. Boris Ivanković,
  3. Dario Frimel,
  4. Tarik Čaušević, i
  5. Tarik Jahić.

Mentorica tima je doc. dr Amila Pilav-Velić, sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

ieee_tim_ef_sa_01

Za yep.ba, članovi tima su izjavili:

Atmosfera u timu je fantastična, prije svega zbog činjenice što se većina nas poznaje i od prije učešća na aktivnostima IEEE konferencije ali i zbog sličnog poduzetničkog razmišljanja i želje za uspjehom. U timu ne manjka inovativnosti i kreativnosti jer pokušavamo da riješimo i olakšamo probleme s kojima se ljudi suočavaju svakodnevno. Naš tim je sačinjen od članova koji posjeduju set znanja i vještina iz oblasti marketinga, koje koristimo za identifikaciju problema odnosno potreba kupaca, i informacionih tehnologija putem kojih riješavamo problem nudeći efikasno rješenje.

 

Druge objave u kategoriji