Projekat zapošljavanja mladih (YEP), uz podršku Vlade Švicarske i u partnerstvu sa međunarodnim Institutom inženjera elektrotehnike i elektronike (IEEE) organizuje takmičenje mladih inovatora u razvoju inovativnih poslovnih ideja: YEP/IEEE 2016 Ideathon-Hackathon.
U takmičenju učestvuju studentski timovi sa elektrotehničkih, mašinskih, ekonomskih i IT fakulteta u BiH – ukupno 13 timova sa 7 fakulteta iz 6 gradova u BiH. Svakom timu dodijeljen je mentor (profesor ili asistent) sa matičnog fakulteta.
Cilj takmičenja je razvoj inovativnih ideja koje rješavaju značajne probleme za svoje korisnike u oblastima kao što su medicina, podrška osobama sa invaliditetom, poljoprivreda, ekologija i druge. Dodatno, kroz proces podrške, timovi će dobiti priliku da svoje ideje transformišu u poslovne modele spremne za nastup na tržište.
Prezentacija poslovnih modela i inovativnih tehničkih rješenja potencijalnim investitorima će biti realizovana u okviru IEEE kongresa u Sarajevu, 3.12.2016. godine.
Nakon predstavljanja timova sa elektrotehničkih fakulteta univerziteta u Tuzli, Sarajevu i Istočnom Sarajevu, danas predstavljanje nastavljamo timom sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.
Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Inovacija u oblasti turizma: “Business Intelligence in Tourism“
Tim Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu je u sastavu:
- Adi Kadić,
- Boris Ivanković,
- Dario Frimel,
- Tarik Čaušević, i
- Tarik Jahić.
Mentorica tima je doc. dr Amila Pilav-Velić, sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.
Za yep.ba, članovi tima su izjavili:
“Atmosfera u timu je fantastična, prije svega zbog činjenice što se većina nas poznaje i od prije učešća na aktivnostima IEEE konferencije ali i zbog sličnog poduzetničkog razmišljanja i želje za uspjehom. U timu ne manjka inovativnosti i kreativnosti jer pokušavamo da riješimo i olakšamo probleme s kojima se ljudi suočavaju svakodnevno. Naš tim je sačinjen od članova koji posjeduju set znanja i vještina iz oblasti marketinga, koje koristimo za identifikaciju problema odnosno potreba kupaca, i informacionih tehnologija putem kojih riješavamo problem nudeći efikasno rješenje.”