Search

Služba za zapošljavanje BPK Goražde usvojila Uputstvo za rad i Ključne kompetencije za poslovne procese

Direktorica Službe za zapošljavanje BPK Goražde, Nafija Hodo je 1.septembra 2016.g. donijela Odluku o usvajanju Uputstva za rad u birou JUSZZBPK Goražde kojom se definišu procedure za rad sa klijentima, a prije svega uvođenje individualnog savjetovanja, boljeg profiliranja (trijaža), i izrada Individualnog plana zapošljavanja. Služba je ranije, samostalno razdvojila administrativne i savjetodavne funkcije, uvela šalterski sistem za bržu evidenciju, te započela sa informativnim seminarima, a uz podršku Projekta YEP Klub za traženje posla 2012-te. Također, usvojen je i Kompetencijski okvir za ključne poslovne procese, a koji je ranije diskutovan tokom Foruma službi zapošljavanja.

Novi organizacioni model uspostavlja „poduzetnu JUSZZBPK“ koja je fokusirana na krajnje rezultate svojih aktivnosti, ima decentraliziranu strukturu te promovira konkurenciju između biroa. Korisnici usluga Službe (poslodavci i nezaposleni) se definiraju kao „klijenti“ kojima treba dati mogućnost da, uz savjetodavnu stručnu pomoć, kreiraju uslugu koja im je neophodna kako bi u konačnici ostvarili cilj, a to je zaposlenje. Ovom Odlukom se višemjesečni napori švicarskog Projekta zapošljavanja mladih koji je pružio stručnu pomoć u izradi Uputstva, podižu na viši nivo te se osigurava da se nove metode rada primjenjuju na isti način prema svim nezaposlenim osobama u Goraždu, a u skladu sa raspoloživim tehničkim i infrastrukturnim uslovima. Ovaj princip je dodatno osnažen uvođenjem Mobilnog biroa kojim se i nezaposlenim osobama u udaljenim selima omogućava pristup istim uslugama koje Služba pruža nezaposlenima u gradu. Metodologija Mobilnog biroa i stručna pomoć pri realizaciji mjesečnih posjeta se realizuje uz podršku Projekta YEP i Vlade Švicarske. 

Druge objave u kategoriji