U sklopu 6. Internacionalne naučne konferencije “Ekonomija integracija ICEI 2019″ koja se u organizaciji Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli održava od 5. do 7. decembra 2019. godine održane su i studentske sesije pod nazivom „Put do uspjeha“ i „Digitalni marketing“. Sesije su organizovane od strane Studentskog vijeća Ekonomskog fakulteta Tuzla a partner u organizaciji sesija bio je Projekat zapošljavanja mladih (YEP) kojeg podržava Vlada Švicarske.
Cilj organizacije studentskih sesija jeste razvijanje svijesti kod mladih i studenata o poduzetništvu kroz priče mladih koji su svoje biznise pokrenuli tokom studiranja, ali i jačanje vještina navedene ciljne grupe iz određenih oblasti poslovanja, u konkretnom slučaju, digitalnog marketinga.
Tokom sesije Put do uspjeha svoja poduzetnička iskustva predstavili su Marko Ljupković, iz Udruženja mladih privrednika Srbije i Sabiha Kahrimanović, vlasnica poslovnog poduhvata za proizvodnju prirodne kozmetike Amani. Ovi mladi poduzetnici predstavili su svoj poduzetničku put, izazove sa kojima su se susretali i načine na koji su ih prevazišli, te su prisutnima prenijeli poruku da nikada nisu premladi da bi ušli u poduzetništvo koje može biti odličan izbor karijere i način da ostvare svoje snove.
Internacionalna naučna konferencija ICEI održava se od 2009. godine. Pored prezentacije naučnih radova, tokom ovogodišnje konferencije održan je niz panel diskusija, biznis forum, specijalna i studenske sesije.