Da bi jedan poslovni subjekt mogao opstati na današnjem tržištu, potrebno je imati jasnu marketinšku viziju u skladu sa savremenim uslovima poslovanja. Kada vam ponestane ideja, dovoljno je pokucati na vrata kreativaca iz sarajevske IMB marketing agencije.
Tim dvadesetpetogodišnje Irme Terzić čine mladi profesionalci iz domena ekonomije i marketinga koji znaju kako se gradi uspješno pozicioniranje na tržištu.
IMB nudi kreativna rješenja za koja priprema dizajn i štampa POS materijale. Sve promotivne materijale potrebne za bolju vidljivost određenog proizvoda ili usluge, od ideje do realizacije osmišlja IMB. Ono po čemu su karakteristični, je najam i prodaja promo pulta i banera, te prezentovanje klijenata kroz promoterke.
Iako po godinama mlada marketinška agencija, radni staž i iskustvo preduzetnice Irme Terzić kroz prethodne angažmane je bogat.
„Bila sam zaposlena prije nego sam odlučila da ću pokrenuti sopstveni biznis. To je zaista jedan veliki poduhvat za mene lično. Uključila sam kolege sa fakulteta koji imaju znanje u oblasti marketinga i zajedničko znanje smo pretočili u poslovnu ideju i poslovni poduhvat. I ranije smo sarađivali na projektima i stekli potrebne vještine i znanja.“
Irma je diplomirani ekonomista sa usmjerenjem na menadžment i organizaciju.
„Spletom okolnosti sam došla do YEP inkubatora poslovnih ideja i vidjela sam ga kao idealnu priliku za implementaciju svoje poslovne ideje. Prijavila sam se 2018. godine sa idejom instore – outstore promocije odnosno marketing agencije koja će pored toga imati široku lepezu usluga: virtuelni marketing, kao i razvijanje marketing kampanja za firme na osnovu njihovih ideja sa našim prijedlozima. Ta ideja mi se stvarno sviđala.“
IMB stvara moderna, kreativna i efektna rješenja, a svakom klijentu se posvećuju sa posebnom pažnjom, uvažavajući specifičnosti proizvoda i poslovanja, kako bi idejna rješenja bila savršeno prilagođena poslovnom identitetu klijenta. Klijenta i agenciju povezuje zajednički cilj – postizanje najboljih rezultata na tržištu.
„U slučaju da imate proizvod koji želite plasirati na tržištu, svaki krajnji potrošač treba da vidi taj proizvod. In i outstore promocije podrazumijevaju da klijent želi da svoj novi proizvod plasira na tržište, te će, u tom slučaju, promocija ići u smjeru distribucije promotivnih letaka, postavljanja štandova i angažmana promoterki. Jako je bitno da se promoterke upoznaju sa proizvodom kojeg promovišu i načinom pristupa prema potencijalnim kupcima, zbog što bolje komunikacije. Promoterke treba da ljubazno informišu građane o proizvodu i ponude im informativne letke i promotivne materijale.“
Kao recept za uspjeh, Irma navodi uzajamnu saradnju – želje klijenata u kombinaciji sa idejama marketinške agencije, da bi zajednički rad rezultirao inovativnim i originalnim rješenjima i obostranim zadovoljstvom.
„Mi stojimo iza svojih riječi. Mi detaljno radimo svaki segemt poslovanja, detaljno se informišemo i fokusiramo na klijente i proizvode sa posebnim akcentom na ciljnu grupu potrošača koji su najbitniji za dugoročno ostvarivanje ciljeva. Promotivni materijali i nagradne igre imaju ulogu dodatne stimulacije budućih potrošača i stvaranja dugoročne klijentele za taj brend.“
Da je dobar marketing najisplativija investicija, uvjerili su se dosadašnji Irmini klijenti.
„Konkurancija je jaka. Ranije sam radila sličan posao. Mnoge firme ulaže mnogo novca u promotivne kampanje, u dizajn i izradu promotivnih materijala. Međutim nedovoljno edukovane promoterke su često veliki propust što je jedan od razloga neefikasnosti kampanja. Mi se trudimo da promoterke budu dobro informisane o proizvodu i pripremljene za rad sa kupcima. Poseban je akcenat na tome kako prići svakom potrošaču, kako zadržati njegovu pažnju i steći povjerenje.“
Kombinacija kreativnosti, znatiželje i ambicije tima koji stoji iza IMB agencije, čine je posebnom u velikom broju drugih agencija.
„Moji planovi su fokusirani na rad na digitalnom marketingu kroz učenje na seminarima i edukacijama, kako bismo isti uvrstili u uluge koje nudimo. IMB ima lični digitalni marketing – facebook i instagram profil koji postepeno raste sa brojem pratilaca. To je segment na kojem trenutno radimo i razvijamo uslugu. Voljela bih da nam firme pruže priliku da se dokažemo i zadovoljimo njihove potrebe. Mi ćemo se maksimalno potruditi da naš angažman ispuni njihova očekivanja i da ostvarimo dugoročnu saradnju.“
Kao mlada osoba koja je pokrenula svoju marketinšku agenciju odmah po završetku fakulteta, Irma ima poruku za ljude koji nisu dovoljno hrabri da naprave iskorak.
„Mladim ljudima koji imaju neku poslovnu ideju bih poručila da moraju dosta da budu uporni i istrajni. Da vjeruju u svoju ideju i da ih ništa ne sputava. I da uvijek hrabro idu naprijed.“
Više informacija o IMB Marketing agenciji kao i o uslugama koje nudi možete pronaći na:
IMB Marketing web: www.imbmarketing.com
IMB Marketing FB: imbmarketing
IMB Marketing Insta: imb_marketing
Projekat zapošljavanja mladih (YEP) koji podržava Vlada Švicarske u partnerstvu sa više od 30 lokalnih zajednica (općine, gradovi i kantoni) razvio je program za razvoj poslovnih poduhvata pod nazivom YEP inkubator poslovnih ideja. U okviru YEP inkubatora poslovnih ideja je samo u 2018.godini pokrenuto preko 100 biznisa. Podršku mladim preduzetnicima nastavlja Investicijska fondacija IMPAKT.