Search

Završen trening “It's leader time” – trening iz oblasti digitalnog marketinga, prodajnih vještina i poreza

Jahorina je prethodnih dana bila mjesto na kom su se okupili mladi i perspektivni lideri i liderke, kao i vodeća imena iz svijeta digitalnog marketinga, prodajnih vještina i poreza.

Naime, u hotelu „Lavina“ održan je dvodnevni trening iz digitalnog marektinga, prodajnih vještina i poreza organizovan od strane Investicijske fondacije IMPAKT, a u sklopu BOLD programa.

Trening je finansiran i podržan od strane ambasade Sjedinjenih Američkih Država.

Prve tri godine su ključne!

Prvi dan radionice otvorio je direktor „Impakta“ Senajid Đozo. Kazao je kako ovo nije prvi put da njegova kompanija organizuje jedno ovakvo druženje.

– Prve tri godine postojanja neke kompanije su ključne jer u tom periodu najviše njih propadne. Razlog je manjak iskustva. Ovakve radionice i postoje prvenstveno zbog usavršavanja i sticanja novih znanja u oblasti mentoringa i liderstva – izjavio je Đozo.

Digitalni marketing i prodajne vještine

U konferencijskoj sali hotela na sva pitanja koja se tiču digitalnog marketinga i prodajnih vještina odgovarali su Brankica Raković i Kemal H. Balihodžić.

Kroz svoje dugogodišnje iskustvo, Raković je nastojala da svojom impresijom i znanjem ohrabri sve prisutne, mlade i ambiciozne ljude. Prvenstveno, važno je posvetiti se poslu i biti dostupan klijentima gotovo u svako doba dana. Kreativnost i požrtvovanost su dva od mnogih preduslova bavljenja digitalnim marketingom.

– Društvene mreže nisu bilbord. Niti TV reklama. Društvene mreže su platforma, digitalni marketing vaš zalet, a emocija vjetar – poručuje Brankica Raković.

Ono što neminovno prati digitalni marketing su prodajne vještine. O tome, ali i svemu što prati prodaju i prodavače, pričao je Kemal H. Balihodžić, poduzetnik, marketing stručnjak, motivacijski trener i pisac.

Porezi

Drugi dan treninga na Jahorini bio je rezerviran za priču o poreznom sistemu BiH, indirektnim porezima, direktnim porezima te drugim parafiskalitetima. O njima je, mladim poduzetnicima, govorio direktor FEB-a Denis Zukić.

Mlade bh. liderke i lideri pomno su upijali svaku izgovorenu riječ, te su Denisu potsavljali brojna pitanja.

Na kraju dvodnevnog treninga svim polaznicima dodijeljeni su i certifikati, koji će obogatiti njihove životopise.

Investicijska fondacija „Impakt“ osnovana je u januaru 2019. godine sa ciljem unapređenja poduzetničkog eko-sistema u BiH. Fondacija nastavlja aktivnosti podrške poduzetništva koje se zansivaju na principima održivosti, partnerstva i transparentnosti. Fondacija također pruža stručnu i finansijsku pomoć poduzetnicima za realizaciju inovatinih ideja koje imaju potencijal rasta i otvaraju mogućnost zapošljavanja većeg broja osoba i razvoja konkurentnosti. 

Preuzeto sa https://avaz.ba/promo/677770/na-jahorini-odrzan-trening-iz-digitalnog-marketinga-vrijeme-je-za-lidere

Druge objave u kategoriji