Search

Dobre prakse interne komunikacije kroz mjesečne biltene Službe za zapošljavanje TK


Strateško pozicioniranje komunikacija unutar javne službe za zapošljavanje, izgradnja kapaciteta, promjena pristupa komunikaciji (od pukog informisanja do dvosmjerne komunikacije sa korisnicima usluga) te uvođenje novih ideja i metoda predstavljaju sastavni dio Reformskog paketa za javne službe za zapošljavanje. Očekivane promjene u komunikaciji se odnose na unapređenje interne, eksterne i međuinstitucionalne komunikacije. U desk istraživanju koje provodi Projekat zapošljavanja mladih (YEP) identifikovan je primjer dobre prakse interne komunikacije, kao i promocije reforme unutar Službe, i to u Tuzlanskom kantonu.

Naime, ova Služba je od februara ove godine uvela mjesečni interni newsletter koji glasnogovornik Službe dostavlja mailom svim zaposlenicima Službe za zapošljavanje. U njemu se promovišu ključne aktivnosti koje Služba provodi, sa akcentom na Reformski paket i napredak aktivnosti, ali i sve redovne aktivnosti i informacije poput uvođenja elektronskog kartona nezaposlene osobe itd. Na ovaj način menadžment Službe radi na jačanju interne komunikacije, kako bi svi zaposlenici bili upoznati sa dešavanjima, upoznali jedni druge i bili u mogućnosti da daju doprinos razvoju organizacije obzirom da se za svaku vijest traže mišljenja zaposlenika sa terena.

screenshot-2016-10-20-14-42-50

Ovakvu praksu prema našim saznanjima nema niti jedna javna služba za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini, te je kao takav pozitivan primjer treba komplimentirati i promovisati. Projekat zapošljavanja mladih (YEP) će u narednom periodu raditi na identifikaciji trenutnog stanja u službama, te će organizovati zajednički događaj kako bi se pripremile Strategije komuniciranja za svaku službu i akcioni planovi za čije ispunjenje će biti zaduženi zaposlenici službi.

Isječak newsletter-a Službe za zapošljavanje TK:

screenshot-2016-10-21-08-29-23

Druge objave u kategoriji