Strateško pozicioniranje komunikacija unutar javne službe za zapošljavanje, izgradnja kapaciteta, promjena pristupa komunikaciji (od pukog informisanja do dvosmjerne komunikacije sa korisnicima usluga) te uvođenje novih ideja i metoda predstavljaju sastavni dio Reformskog paketa za javne službe za zapošljavanje. Očekivane promjene u komunikaciji se odnose na unapređenje interne, eksterne i međuinstitucionalne komunikacije. U desk istraživanju koje provodi Projekat zapošljavanja mladih (YEP) identifikovan je primjer dobre prakse interne komunikacije, kao i promocije reforme unutar Službe, i to u Tuzlanskom kantonu.
Naime, ova Služba je od februara ove godine uvela mjesečni interni newsletter koji glasnogovornik Službe dostavlja mailom svim zaposlenicima Službe za zapošljavanje. U njemu se promovišu ključne aktivnosti koje Služba provodi, sa akcentom na Reformski paket i napredak aktivnosti, ali i sve redovne aktivnosti i informacije poput uvođenja elektronskog kartona nezaposlene osobe itd. Na ovaj način menadžment Službe radi na jačanju interne komunikacije, kako bi svi zaposlenici bili upoznati sa dešavanjima, upoznali jedni druge i bili u mogućnosti da daju doprinos razvoju organizacije obzirom da se za svaku vijest traže mišljenja zaposlenika sa terena.
Ovakvu praksu prema našim saznanjima nema niti jedna javna služba za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini, te je kao takav pozitivan primjer treba komplimentirati i promovisati. Projekat zapošljavanja mladih (YEP) će u narednom periodu raditi na identifikaciji trenutnog stanja u službama, te će organizovati zajednički događaj kako bi se pripremile Strategije komuniciranja za svaku službu i akcioni planovi za čije ispunjenje će biti zaduženi zaposlenici službi.
Isječak newsletter-a Službe za zapošljavanje TK: