Search

e-Biro, prvi e-alat službi za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini

YEP objavljuje istraživanje na temu prednosti korištenja e-alata u radu službi za zapošljavanje.

Moderan pristup u radu javnih službi za zapošljavanje (JSZZ) zahtijeva revidiranje tradicionalnog pristupa klijentima, a prije svega načina komunikacije sa njima. Direktna komunikacija (tzv. licem u lice) zahtjeva dosta vremena i angažovanih resursa, pa su i  kontakti sa klijentima rjeđi, često nedovoljni da se pruži podrška odgovarajućeg intenziteta.

Danas je u porastu tendencija otvaranja više kanala za komunikaciju sa klijentima, gdje dominantnu ulogu zauzimaju online digitalni kanali, koji nemaju ograničenja po pitanju mjesta i vremena komunikacije sa savjetodavcem. Ove promjene uzrokuju političke, finansijske, legislativne, ali i organizacione dileme kojima se bavi ovaj dokument, te su u zaključcima ponuđena rješenja za Bosnu i Hercegovinu zasnovana na iskustvima zapadnoevropskih JSZZ. U zaključnom dijelu istraživanja je prezentovan i prvi e-alat koji je razvijen za potrebe JSZZ u Bosni i Hercegovini.

Puni tekst istraživanja je dostupan ovdje, a web aplikaciji možete pristupiti na adresi https://www.berzarada.ba.

Druge objave u kategoriji