Search

Reformski paket i u Čitluku: Podružnica Čitluk prilagođava infrastrukturu novim metodama rada

Krajem prošle godine, Služba za zapošljavanje Hercegovačko-neretvanske županije/kantona na čelu sa ravnataljem Vladom Čuljkom se pridružila provedbi Reformskog paketa za javne službe za zapošljavanje potpisivanjem Memoranduma o saradnji, a kojeg podržava Vlada Švicarske. Od tada je urađena situaciona analiza, potpisan Ugovor o realizaciji Memoranduma, uspostavljena Radna grupa unutar Službe zadužena za provedbu reforme, izgrađena je platforma za osobe sa invaliditetom u Odjeljenju I, provedena je kolegijalna obuka za provođenje Kluba za traženje posla, održano je nekoliko sastanaka Radne grupe koja je izradila Uputstvo za rad podružnica, kao i Kompetencijski okvir za ključne poslovne procese, a iste je usvojio menadžment ovog mjeseca. Po izradi Uputstva pristupilo se obuci zaposlenika koji će biti zaduženi da nove metode rada i primjenjuju te je u toku Uvodna obuka za zaposlenike četiri podružnice u kojima će se nove metode rada testirati narednih 12 mjeseci.

Nakon testiranja menadžment Službe planira izmjenom Pravilnika o sistematizaciji osigurati da sve podružnice slijede nove prakse. Novi model rada će se testirati u 3 podružnice Mostar Odjeljenje I, Konjic i Čitluk. Namjera menadžmenta je da se nove metode testiraju prije svega u tri podružnice koje infrastrukturom i tehničkom opremljenošću mogu odgovoriti zahtjevu reforme, ali da se i Odjeljenje II Mostar priključi ovom procesu čim se osiguraju nove prostorije podružnice što je postalo veoma izvjesno te su zbog toga i zaposlenici te podružnice uključeni u Uvodnoj obuci ove sedmice.

Upravo su u podružnici Čitluk u tijeku radovi na prilagođavanju infrastrukture, prije svega uspostava šalter sistema, zasebnih kancelarija za savjetodavce te sale za grupni rad. Radovi bi trebali biti završeni za 40 dana, nakon čega će se početi sa punom primjenom novog modela rada u ovoj podružnici. Ohrabruje činjenica da se Čitluk geografski nalazi na izrazito povoljnoj lokaciji koja pruža velike mogućnosti za zapošljavanje u turizmu, zbog čega su velika očekivanja i od podružnice koja treba dobro uspostavljenim odnosima sa poslodavcima da posreduje u interesu svojih klijenata koji traže zaposlenje.

biro-citluk-1

biro-citluk-2

Druge objave u kategoriji